Labels

Thursday, May 28, 2015

Trouble" by Samantha Towle"

יש ספרים שמשאירים אותי לפעמים ללא מילים. אני צריכה כמה ימים לעבד את כל מה שקראתי וחוויתי כדי להביא את כל הרגשות האלה לתוך דף WORD ולהעביר את חווית הקריאה בצורה הטובה ביותר.
אז הנה, עברו כמה ימים ואעשה את המיטב כדי שתתאהבו, כמוני, בסיפור היפהפה הזה:
מיה, בחורה בשנות העשרים לחייה, סטודנטית לרפואה בהרווארד שבבוסטון הייתה קורבן לידיו המכות של אביה במשך כל ימי חייה. היא התייתמה מאמה עוד כשהייתה תינוקת ונידונה לחיי סבל נוראיים. ביום המאושר בחייה – יום הפטירה של אביה, היא מרגישה משוחררת! מתחילה לחיות וליהנות באמונה שלמה שתוכל לשקם את החיים שלה.  האמונה הזאת נגדעת מהר מאוד כשהיא נכנסת למערכת יחסים זהה למערכת שהייתה לה עם אביה. פורבס, בן זוגה, מכה אותה, מתעלל בה נפשית והיא סופגת וסופגת במשך חודשים. ביום בו הוא מנסה לאנוס אותה, היא עוזבת הכל ובורחת. לוקחת רק את מפתחות הרכב שלה ונוהגת רחוק ככל האפשר. היא מגיעה לקולורדו, למלון מרוחק ופוגשת בג'ורדן...

ליידי'ז!!! אתן לא רוצות לפספס את מר ג'ורדן מתיוס היקר!!!

פלייר חתיך, חסר עכבות שמערכות יחסים הן כמובן לא בראש מעייניו. הכלב שלו DOZER הוא היחיד שהוא מחוייב אליו, אבל כשמיה נכנסת לתוך חייו – הכל משתנה.
ג'ורדן נסחף אחריה, מרגיש דברים שלעולם לא הרגיש. מלהיות זה שמחפש להכניס כל אחת למיטה, הוא מקשיב למיה ולצרכים שלה, סבלני וסובלני כלפיה בכל רגע נתון. כשהיא נפתחת בפניו ומספרת לו על העבר הקשה שלה, כל מה שהוא רוצה לעשות זה רק להגן עליה ולאהוב אותה.  לאט לאט מיה לומדת לסמוך על ג'ורדן ובכלל על כך שיכול להיות טוב בבני אדם. הם מתאהבים אחד בשני ומתחילים לבנות מערכת יחסים זוגית מקסימה.


השניים לא שורדים לאורך זמן כשסודות מעברה של אמה של מיה, נקשרים באמו המנוחה של ג'ורדן, מתגלים ומערערים את כל מערכת היחסים ביניהם. מיה שוב בורחת רק שהפעם הבריחה שלה מסתיימת אחרת....

הסיפור כולו עוסק בנושאים מטלטלים מאוד – התעללות פיזית, נפשית, חוסר ביטחון, אובדן, הפרעות אכילה ועוד. זהו בהחלט ספר שישאיר אתכן עם דופק מהיר, תובנות לחיים וחשק ענק לבחור כמו ג'ורדן לצידכן :-) 

סמנתה טאוול ידועה ביכולת שלה לגרום לנו הקוראים להרגיש הכל מהכל ובין היתר גם לגרום לנו להתגלגל מצחוק! כשתקראו את הספר, תזכרו דבר אחד חשוב: DOZER IS THE MAN !!!

במדד כשכושי הזנב של צ'יקה – כשכוש מהיר, מתלהב ומומלץ בהחלט!



No comments:

Post a Comment